Fulya1993 canım haftan iyi ciğer geliştirici de olmuşsun kilosu da iyiyse çok korkma. Sancı işi nasıl ben bilmşyorım anlamıyorum sancılarımı. Ama doktor karnında sık sık sertleşme oluyorsa muhakkak gel demişti. Benim her zaman bacak ağrım oluyor ama buna bel ve sırt ağrısı eşlik ettiğinde genelde sancım oluyor. Eğer her zamandan farklı bir durum yaşıyorsan doktorunu arayıp anlat o seni yönlendirir sancı herkeste farklı hissedilebiliyor çünkü