LETHE saadet öncelikle çok yoğun, kontrol randevusu vermiyor bile.doğuma gece olursa 1000 lira ek istiyor ve eğer dogum saadetin nobetinin ertesi güne denk gelirse kesinlikle gelmiyor. Mayısta arkadaşım onda doğum yaptı, sancılı gündüz gitmiş, doğum akşama sarkinca nöbetçi arkadaşa emanet edip gitmiş . Ben tahlilleride kontrolleride devlette yaptırıyorum, arada medipolede ayrıntılı uzunn uzadiya bebegi görmeye gidiyorum