yaseminyasemin Balkuzu01 canım gittim doktorada kafası yukarı çıkmış ayaklar aşağıda kasıkta , ayakları oynattıkça hissediyorsundur o sancışarı dedi . artık aşağı dönmesi lazım dedi rahim yumuşatıcı ilaç yazdı . sorun yokmuş normalmiş bu söylediğimiz sancılar
Balkuzu01 yaseminyasemin bende hiç kafasi yukarı çıkmadı yani ayakları yanlarda fln heralde bende yarın gidecem sorayim canim teşekkür ettim bu arada🌸🥰🎀
Bsraskmn Balkuzu01 normal olabilir bende 37 haftalığım iki haftadır dediklerini yaşıyorum ara ara belime adet sancısı gibi giriyo ama nst de bişey yok. yalancı sancılardır vücut kendini hazırlıyo