Bazen bıçak saplanıyor gibi oluyor bende de ama böyle bağırttıeacak kadar acıtıyor canımı 10 saniye sonra geçiyor aynı şey mi sizdeki de ? Ben doktora da sordum ama bi sonuca varamadım maalesef🤷 en son idrar kültürü verdim bugün belki enfeksiyondan kaynaklıdır diye