Bende ilk gebeliğim düşük 8 haftalık sonra bir oğlum oldu 5 sene sonra tekrar çocuk Sahibi olmak istedik hemen hamile kaldım 9 haftamda leke geldi bir dün sadece 14 haftalıkken gittiğimde kalbi durmuş 12.2 günlükken kürtaj oldum ve 2 ay sonra tekrar hamile kaldım doktor hamile kaldığım ilk zaman araştırma hastanesine gönderdi bir sürü test yapıldı pıhtılaşma çıktı ve oksapar 4000 ine kullanıyorum aspirin yetersiz gelir demişti ine verdi 9 haftamdan beri kullanıyorum şuan 20 .1 günlük olduk Allah’a şükür 🙏🏻