Betulmtn canım aynı durumu bnde yaşadım 6 haftalikken dış gebelik olduğumu öğrendim.doktor müdahalede geç kaldığı için ameliyat olmak zorunda kaldım ve malesef sol tüpüm alınmak zorunda kaldı.doktora tekrar hamile kalabilcek miyim diye sorduğumda bakicaz dedi.o an yıkıldım resmen.sonra hemen doktor değiştirdim 6 ay korunduktan sonra hemen hamile kaldım.su an ikinciye hamileyim.sakin psikolojini bozma ama doktorunuda degistir hemen.