Herkese merhaba. Ben geçen hafta hamile olduğumu öğrendim. Ayın 22 sinde beta hcg 143 çıkmıştı 24 unde 500 ama bugün yani ayın 28 inde 1000 çıktı. Dr um sağlıksız gebelik diye nitelendirdi. Zaten kese de görülmedi hem ultrason dan hem vajinal muayeneden. Cuma tekrar çağırdi ama ya sağlıksız gebelik veya dış gebelik bundan sonra sağlıklı gebelik olma ihtimali olmaz dedi. Ben yine de umutsuz olmak istemiyorum. Başına böyle bisey gelen var mı nolur yardım edin