Rehile canım bence doktorun normal dediyse hiç boşuna kafana takma bizde 20+1 de gitmiştik 310 gr 23 cm normal demişti
zaten 6.aydan sonra baya almaya başlıyor bizimki de hep haftayla uyumlu ne önden ne geriden doktorum normal diyorsa açıkçası kimseyi takmıyorum insanlar bu konuda fazla can sıkıcı olabiliyorlar.