Kizlar doktorum 32.haftada coraspini birakacaz dedi ama çok tedirginim bırakırsam bebeğime bisey olacak gibi hissediyorum 😔bırakanlar kaç gün sonra kontrole gittiniz ?bebek hareketlerinde değişiklik oldu mu Çok korkuyorum şuan 31.haftaya yeni girdim bırakma haftası yaklaştıkça geriliyorum yaa