Merhaba sevgili annelerim,8 gün evvel doğum yaptım.Öncelikle Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu çok güzel bir duygu.Benim dikişlerimden yana sıkıntım var dıştaki dikişler şişti pansuman da yapıyorum ama iyileşme hiç yok ölüyorum ağrısından oturup kalkamıyorum bebeğimi zar zor emzirebiliyorum doya doya sevemedim bile yavrumu.Gazını çıkarmayı altını üstünü değişmeyi hep annem yapıyor ben sadece emziriyorım.Tecrübeli anneler bana yarfımcı olur musunuz şunu yaparsan iyi gelir çabuk iyileşir dediğiniz şeyler nelerdir? Kimi normal daha yenisin diyor kimi şimdiye biraz toparlaması gerekirdi diyor