Canerkan1 haklısın çok zor bende günlerce ağladım inan ama ne bileyim onu Bi hastalık gibi gör sonuçta içinde bir bebek oluşmadı yani inan sende alışacaksın hatta hemen hamile kalırsan unutup gideceksin çünkü bebek yok ortada sadece hayal kırıklığı var çok iyi anlıyorum seni 😥