mrv_b Haziran’da yaşadım. 1 Haziran’da hamile olduğumu öğrendim sonra beta düşüp kesede bebek oluşmayınca teşhis kondu 25 Haziran’da kürtaj oldum. Şimdi 11 haftalık hamileyim.
mrv_b Canerkan1 kürtajdan sonra daha çabuk hamile kalınıyor derlerdi doğruymuş 1 sene uğraştık zorla hamile kaldım boş gebelik oldu ama kürtaj sonrası 1 adet dönemi geçince hamile kaldım. Hakkınızda hayırlısı Allah sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar versin🙏🏻
Ayse555 Canerkan1 benim ilk gebelıgim boş gebelikti 7 ve 8 hafta arasında sonlandırmıstı doktorum kese vardı bebek yoktu olusmamıstı hap vermsıtı düşük yapmıstım
Ayse555 Canerkan1 ama üzülme sakın en azından kalp atışı falan duymadın kalp atışı duyupta kaybetmek daha acı verıcı tez zamanda tekrar gebe kalırsın inşallah 🤲🤗
Ayse555 Canerkan1 ben ilaçla düşük yapmıstım kürtaja gerek kalmadı ve sonra 2 ay sonra tekrar hamıle kaldım suan 28 haftalıgız çok şükür 🤗
KezibanUan Canerkan1 merhaba çok geçmiş olsun benim arkadaşımın başına geldi kürtajla aldılar onunda hiç kanaması ağrısı olmadı
Canerkan1 Ayse555 neye inanacami sasirdim bazilari boyle olup gebeligin olustugunu soyluyo dusunmekten bi hal oldum
Ayse555 Canerkan1 eger boş gebelikte oluşmaz zaten bu saaten sonra olmuşsa bıle cok saglıklı bir gebelik olmaz benım doktorum öyle demişti tekrar olur dert etme
ceren90 Canerkan1 seni üzmek istemem ama bende yaşadım 11 haftalık diyorsun. Şuanda nerdeyse ikili test zamanı gelecekti doğrudur doktorlara güven sana zarar vermeden bitir derim. En kısa zamanda yeniden hamile kalırsın inşallah
ceren90 Canerkan1 haklısın çok zor bende günlerce ağladım inan ama ne bileyim onu Bi hastalık gibi gör sonuçta içinde bir bebek oluşmadı yani inan sende alışacaksın hatta hemen hamile kalırsan unutup gideceksin çünkü bebek yok ortada sadece hayal kırıklığı var çok iyi anlıyorum seni 😥
Yenibebekyeniheyecan Canerkan1 2 hafta önce kardeşimde oldu cnm kese oluştu bebek oluştu ama kalp atışı oluşmadı pandemiden dolayi böyle sıkıntılar çoğaldı doktorlar söledi çok çok geçmiş olsun Allah bol sabr versin cnm