DrElf Kubra_6 Bakalım heyecanlı bekleyiş 🤗 haber et bana da🤗 bende hiç bir belirti yok , bugun test yaptın mı
Kubra_6 DrElf dün yapmıştım canım negatif erken diye bekleyeceğim moralim bozuluyor sonra. 5 sene sonra çocuk istiyoruz bakalım ilk denememiz herşeyi değerlendirdim. Adetim 5 inde başladı 11 inde bitti. 12-15-17-19-21-22 hepsini değerlendirdik 🙈 soğan kürü de yaptım bakalım bekliyorum 😂😂
DrElf Kubra_6 ben biraz saatlerini karışık yaptım 13 , 12.30 ,ilk başlarda 11 de yaptım uzun süre . Bazen sıvı almadan yaptım geç kalktığımda bazen su filan içtim 2 saat dikkat ettim sonra yaptım . O Yüzden mi böyle çıkıyor bilemedim
Kubra_6 DrElf valla canım bende bilemedim. Genelde akşamları yapıyorum ben ama sürekli aynı sorunu bende yaşıyorum her günüde değerlendiremem ki 😂
Kubra_6 DrElf canım 21 yaşında evlendim yaşım küçük diye çocuk için hazır hissetmedim kendimi. Şimdi kendimi hem hazır hissediyorum 😍 hemde o annelik duygusunu tatmak istiyorum. Hayırlısı bakalım inşallah güzel haberler alırım 5 senenin ardından 🤗
Asdaaaaaaaa Dayeolmak dünki daha belirgindi dündü diye düşünüyorum çatlama olmusmu diye sordum siliklesti çizgi sanki