Asdaaaaaaaa Arkadaslar fotograf nasıl atıcam bi bakabilirmisiniz normalde pembe kısmı biraz daha silikti bugun aymı gibi renkleri
afrasil Asdaaaaaaaa yumurtlama gibi görünüyor canim bugün ilişki olsun . Yarın bidaha at bakalım sikikleşmiş mi .
Asdaaaaaaaa Ay cok sevindim teşekkür ederim adetimin 14 günü bugun aslında hergun yapmadım testi eşim cogunlukla evde işte nöbetçi oldugu günler yapmıstım bugun 14 günü diye bakıykm demiştim diğerleri daha silikti emin olamadım
Asdaaaaaaaa DrElf ya eşim sürekli evde oldugu için hergun degerlendiriyoruz o yüzden yapmamıstım yarın da yaparım
DrElf Kubra_6 bugun test yaptım silik çıktı . Benzinli ne olduğu belli değil 2 gün koyu 1 gün silik 3 gün koyu 1 gün silik 😬 adet 2 sinde olmustum düzensiz adetim emzirdiğim için , ne zaman olur bilmiyorum yanı
Kubra_6 DrElf ay valla bende ovülasyon yapıyorum aynılarını bende yaşıyorum 😂😂 adetime 7 gün var karnımda ağrı var göğüslerde yavaştan ağrımaya başladı 🤪
DrElf Kubra_6 Bakalım heyecanlı bekleyiş 🤗 haber et bana da🤗 bende hiç bir belirti yok , bugun test yaptın mı
DrElf Kubra_6 ben biraz saatlerini karışık yaptım 13 , 12.30 ,ilk başlarda 11 de yaptım uzun süre . Bazen sıvı almadan yaptım geç kalktığımda bazen su filan içtim 2 saat dikkat ettim sonra yaptım . O Yüzden mi böyle çıkıyor bilemedim