38+2 de doktora gittim ne açılma var ne sancı doktor on gün sonra gel dedi bende ona güvendim çıktım eve geldim. Ben ilçede yaşıyorum hastaneyle arası 1 buçuk saat evin. 2 gün sonra saat 6 gibi sancı geldi bi lavaboya gittim ki kan geldi sonra su hemen kendi arabamızla hastaneye gitmeye çıktık ben Halen Doğuma var sanıyorum yolda sancılar sıklaştı baktım baskı arttı yol üzerinde başka bi ilçe hastanesı var eşime gir dedim en azından bilen biri olsun yanımızda. Allah’tan ebe nöbetçiymis kadın bi baktı tam açılma var çocuk geliyo dedi. Hemen ambulansa aldı Doğum yolda olsun hastaneye çabuk yetiş dedi. Biz ambulansa bindik on dakka sonra yavrum doğdu 7.10 da 🤪 valla bu kadar çabuk olacağını hiç hayal bile etmemiştim 🤣 Buda benim hikayem 🤗