Herkesin burada söylediği gibi en başta buradaki doğum hikayelerini okurken bende yazabilecek miyim acaba bir doğum hikayem olacak mı nasıl olacak ne zaman olacak gibi kafamada deli sorular vardı🙂 aslında son anıma kadar normal olsun diye 40+4olduk son komtrolümüzdü artık olmazsa ya sunni ile ya sezeryanla mecburen yatış yapılacaktı😅 ama ben hep normal şartlarda gelmeyecekse sunniyi asla istemiyordum sunni sancıdansa sezeryan olsun dedim. En son kontrolümüzde ve doktorum tam son 3gün daha bekleyeceğim olmazsa o güne kadar normal 3gun sonraya randevu verdi sezeryana giriecektim artık gelmediğine kendimi alıştırmıstım. Belli ki sezeryana girecektim. O yüzden de baktım evde olmuyor hergün gezmelere başladım 2gün full gezdim yürüdüm😅 (Şunu söylemeden geçemeyeceğim tabi sadece 2gün değil 9ay boyunca günlük 6bin adımları kesin gördüm 6bin minumum adımımdı spor yaptım squat yaptım. Son 1aydada ne kadar faydası var bilemem ama 2kutu neredeyse hurma yedim) ve son 8mayıs 10mayıs doktorumun normal doğurmazsan eğer sezeryan verdiği tarihti😇 8mayıs günü saat 12de dışarı çıktım mağaza mağazw dolaştım🤨 7de eve girdim. Girer girmez oturdum yattım mı sandınız yooo😀 temizliğe başladım bütün mutfak dolaplarnı indirdim sildim yıkadım yeniden yerleştirmek için eğil kalk sürekli saati fark etmemişim bile bir anda yorgunluğumu bile fark etmediğimi hissettim bebeğimin hareketsizleştiğini düşünüp birazda dinlenmek için yattım bir süre bebeğimi hissetmedim 5dkka sonra bir tekme attı oh çok şükür dedim kalktım temizliğe devam ettim😂 saat 23.30gibi bir ağrım oldu meğer kanamam olmuş ama cok hafifti çok da önemsemedim 5dkka sonra bir daha oldu bir baktım arttı. Eşimde evde değil işteydi. hemen eşimi aradım birde arkadaşımı aradım taksiye atlayıp hastaneye gidecektim ama arkadaşım bir yaşındaki bebeğiyle sağolsun benimle hastaneye geldi ama benim hiç olmayan daha doğru anlayamadığım sancılarım arabaya bindiğimizde sanki dayanılmaz bir haldeydi kasılma sayacını başlatacaktım ama ne halım vardı ne de onu yapmak için zamanım çünkü sancı nasıl bir şey diye günlerdir sorguladığım şeyi yaşayıp yaşayamadığımı şuan anlayamıyordum çünkü ben o sancıyı 1aydır yaşıyordum hafif hafif ve aradaydı. Herkes soruyordum onu anlamamak mümkün değil anlarsın diyip gülüyorlardı. Ama ben hep anlayamıcam dıodum 😂ki anlayamamısım 🙏 neyse hastaneye gelirken doktoru aradım doktor gayet sinir bozucu sakinlikle doğum başlamış ddi😂😇 ama ben bağırıyordum 😌 hastaneye geldik arkadaşımla yukarı merdivenlerden çıkarken artık yürüyemeyecek kadar kötüydüm ama yürümeye çalıştım nöbetçi doktor beni içeri aldılar çünkü artık suyumda gelmişti. Ben doğum başladığını anlamıştım ama korkuyordumda kanamadan dolayı doktor bana büyük ihtimalle 2-3cm açılman var doğum başlamış diyecekti fakat çatıya çıktım doktor baktı ve inanamıyorum afferin sana sen nasıl başardın bunu dedi ne ne olmuş demeye kalmadı 9cm açığın var seni hemen doğuma alıyoruz dedi . Doğumhaneye çıkardılar o sırada eşimde gelmişti. Beni doğuma alıyorlar dedim ama yüzündeki ifadeyi unutamam 😌 doğumhaneye çıktık ben doktorumu istiyprum dedim hee buarada tabı benim ıkınmalarım daha hastameye geldiğimizde başlamıştı🤨 doktor yetişemez dediler ben inatla istiyorum dedim arayalım dediler. Aradılar ve 9cm acığı var 10dkkaya doğum olur yetişebilir misiniz dediler ve sağolsun 10dkka olmadan geldi doktorum. Fakat bu 10dkkada bana hemşire ve ebeler ıkınma sakın diolar ama elinde olan bir şey değil insanın çok ilginç bir şekilde geliyor. Neyse doktorum geldi. Hemen başlattı zaten sancın gelince ıkın dedi ıkındım 3-4ıkınmamda sanırım bebeğim kucağımdaydı 🤗 çok çok ilginç bir duygu hep hayalimde böyle bir doğum vardı saatlerce sancı çekmedim çok şükür kimsenin haberi olmadan da istediğim gibi bir doğum oldu. Tüm aileyi doğumdan çıkınca eşim aradı haber verdi onlarda geldi. Eşimde doğuma girdi. (Orasıda apayrı bir hikaye)😬 ama benim doğum 10dkka plesantanın alınması ise 50dkka sürdü😔 o kısım ayrı bir facia plesanta düşmeyince doktor kendisi ayrı bir operasyonla çıkarmak durumunda kaldı. (Normalde narkoz suz yapılmayan bu işlemi ani bir doğum olduğu için yemek yediğimden dolayı narkoz yapılamadı ve bayıltılmadan bu işlem beni mahvettti😥) neyseki her şeyin sonunda kucağına aldığınız ve inanamadığınız gözlerle bu bizim mi diye baktığınız bebeğiniz için her şey değerdi...
🙏çok şükür bin şükür seni bana verene🙏