Ozlemoz Edizinannesii yok ya kalmıyor kesinlikle yıkansın mı missss gibi oluyor valla hiç koku falan yok 😁
Omerve06 Edizinannesii ağda da 1ayı buluyor tamemen uzaması.Merak etmeyin diyelim oldu onda bile alınamıcak kadar az miktarda olur da belki.Bende yapamıyorum artık😖çok zorlanıyorum hem göreyorum hemde batmalarım oluyor.Ve henüz 24 teyim😖
elfist Edizinannesii evet ilk kez yaptırdım acayip rahatlıkmış. Acil doğuma gitmem gerekti hemen çıkıp gittim hastaneye dayanabilirsen yaptır sende cnm
kbrMEVA Edizinannesii canım 7. Ayima girecem iki kere agda yaptım bide doğuma yakın yapacam kişiden kişiye değişiyor ben üç ayda bir yapıyorum varla yok arası ama hiç jilet filan vurmadım ben 11 yaşından belli agda yapıyorum 26 yaşındayım şuan
kbrMEVA Edizinannesii ilk hamileliğim dede 37 haftada yapmıştım aynayı. Karşıma almıştı yapmıştım ama hassaslasiyor özel bölge son haftalarda ama agda geç cikartiyo