balyanakoglum Edizinannesii ağda için değil ama ben 31 deyim bende artık zorlanıyorum gördüğüm yere kadar tıraş bıçağı ile alıyorum göremediğim yerleri de yavaşça hissederek alıyorum elimle anlıyorum neresi 🤣 doğuma kadar da böyle gidecek sanırım
Edizinannesii balyanakoglum hiç sorma afedersin kan gövdeyi götürüyor 😬 benim bide iç karnım dar öyle bi göbek varki sanırsın ikiz çocuk 🤦♀️
Edizinannesii Ozlemoz çatıyı da doktorum ben dememe gerek kalmadan dedi saolsun 😬😬 ama mecbur acicam cunki cidden görmüyorum yaptıracak kimsede yok. Bide tanıdığa yaptırmaktan sa bilmediğim biri daha iyu
Ozlemoz Edizinannesii ben böyle durumlarda hamam otu diye bişey kullanıyorum krem gibi bişey ya sürüyorsunuz sadece görmeyince de sürüp geçiyorum hemencecik bitiyor zaten göremeyince yapacak bişey yok böyle olacak artık 🤗
Eeezgi Elif0316 ağda büyük rahatlık. İnanın kuaförün umrunda değil akşama kadar o kadar çok yapıyor ki bu işlemi.
elfist Edizinannesii çatı muayenesinden birgün önce ilk defa ağda ya gittim komple yaptırdım 1 hafta sonra normal doğum yaptım temiz olarak girmiş oldum doğuma. Hamilelikte özel bölge hassas oluyor kuaförün elinin hızlı olması önemli. 3.hafta oldu ağda yaptıralı çok minik çıktı
balyanakoglum İlk kez ağda olacak biri yaptırabilir mi bilmiyorum ya 😭 utanmayı da geçtim ama canım çok tatlı kanıyor sürekli kökleri kalınlaştı 😔 2 3 tane birden çıkıyor
sugarfamily Edizinannesii valla acısı senin için problem değilse çok rahat edersin en büyük kolaylik😂
Ozlemoz Edizinannesii kokuyor haklısın ama göremediğim için mecbur yani yapacak bişey yok biraz dayanıyorum en azından görmediğim yerlerde temiz oluyor 🙆🙆
elfist Edizinannesii evet ilk kez yaptırdım acayip rahatlıkmış. Acil doğuma gitmem gerekti hemen çıkıp gittim hastaneye dayanabilirsen yaptır sende cnm
Zerin1234 Edizinannesii başkasının alması daha iyi bence insan kendisi Ağda yapınca kaldırmaya cesaret edemiyor başkası daha iyi 😂
sugarfamily Edizinannesii utanma ne olacak kadınız sonuçta alanda kadın ve biraz mecburiyet var görmüyoruz falan ne yapalim😂😂