NilgulDemrl kesinlikle katılıyorum canım. oğlum da hiç baktırmamıştım çift çizgiyi gördüm. dr gittim kese göründü sonra normal bir gebelik yaşadım. bunda böyle olmadı sürekli pemve akıntım oluyor 7 haftalık ama ultrason da 5 haftalık göründü. kalp atışı yok. ve gurbetteyim ogluma bakacak kimsem yok. kanamam oldugu için kız kardesim geldi. vereceğimşz kararı sağlıklo bir sekildr vermek istiyoruz. bunum içşn doktor muanesş ve beta hcg yi beraber değerlendirmek istedik. değer artarken durdu mesela. kim gider keyfi sürekli baktırır bir sıkıntı olmazsa. dediğin herdeye katılıyorum canım