Nesse86 şöyle aslındw beklemek istiyorum ama beta hcg değeri yükselmemesi de sorun gibi geliyor. düşük yapmaktan çok korkuyorum. yani o bebeğim kalbi atmasada bir parçam. oyle görürsem o travma olacak gibi hissediyorum. ellerim titriyor düşününce bile kalbim sıkışıyor. pembe akıntım da gelmeye başladı az da olsa 😞😢