Yasmn05 18 aylık bir kızım var, bu bebeğime de doktor kıza benziyor dedi, henüz kesin öğrenmedik ama inşallah kız olur, ben ikinci bebeğimin de kız olmasını çokkk istiyorum.
Her şeyden önce sağlıklı olsun hayırlı evlat olsun ama her annenin gönlünden geçen vardır illa.