Yasmn05 kızmak hakkımız değil .. erkek bebek de isteyebilirsiniz o da sıkıntı degil ama onemli degil deyip icten ice sizin icin onemli olmasi .. aslında erkek olmadığı için üzülmeniz .. üzüldüğünüz için kendinize ve bebeğinize haksızlık ettiğinizi düşünmeniz .. aslında çogu insan gibi her iki evlat hissinize tatmak istemeniz normal benim ilki erkek suan 2 yasinda karnimdaki minigim kız .. erkekte olsa kız da olsa isterdim farketmezdi ama Allah icimizi bizden iyi biliyor her iki evladıda tatmak isterdim .. hissettiginiz yasadiginiz yanlıs ayıp degil ama artık karnınızdaki miniğinize alışmanız kız oluşunu sahiplenmeniz daha önemli .. bebekler herşeyi hisseder … Komsularimin iki ser kizlari var hala 3 . Erkek olarak ariyorlar … Her seyden öte nasip önemli olan …