Kızlar merhaba , bebeğimiz erkek olacak isim olarak Deniz düşündük . Tek isim koymayı düşünüyordum aslında hep ama Denizin yanına bir isim daha koysak sizce ne olabilir ? Çift isimde de ikisi bir kullanıldığında isim anlamını yitiriyor gibi geliyor kararsızım . Sizce 😄