hhb53 babysevgi Hayırlı kandiller son 2 günüm kaldı kızlarıma kavuşmaya 🥳🥰 inşaAllah sağ salim kucağımıza alırız
MiniKaya babysevgi saat başı uyanıyorm canım ben 😀 dün gece işte 1 buçukta yattm 4 te kalktm 5 e kadar döndüm 😀 sonra uyumuşum sabah 9 kalkış 😀😀 hadi bizim ki erkek senin kız 🥰 kız çocuğu uyku yapar derler birde ☺️
babysevgi MiniKaya yok ne uykusu 😂hamileliğimn basında da uyuyamadm bulantıdan kusmadan şimdide uyutmuyor 😂 bende aynısı 12 de uyumşmm 4 de kalktm 6 da yattım 9 da kalktım 😂
sinber babysevgi uygulama son 42 dese de sezaryen olacağı için son +-32 diyor ve köşeme çekiliyorum 😁 hayırlı kandiller sağsalim hayırlısıyla kucağınıza alalım inşallah
Glakky1 babysevgi Sizi gördüğümde 99 gün postu açmıştınız ne çabuk geçmiş sağlıcakla gelsin:) bizim daha 117 gün ❤️
babysevgi Glakky1 ☺️☺️Evet banada açıkcası cabuk geçti gibi geldi , sanırım yaz mevsimi diye günler hemencik geçti :) sizinde umarım hemen geçer :)