Ben adetin 3gün gitdim altdan bakıldı bende yani sen bir doktorunla konuş biz öncede öyle konustduk, benim her kontrolum vaginal oluyor bende pek acı yok seni bilmem daha doğrusu doktor ve sen bilirsin amma sağlığınız için ve de doktorun garanti sonuç alması için hangi uygunsa o olsun zaten.inşAllah hayırlı haberler alırsın canım