Kızlar 1 buçuk yıldır çocuğumuz olmuyor ovülasyon testi yaptım adetim şu an 4 gün gecikti ama hamilelik yok maalesef doktora gideceğim kimisi adetin 3. Günü git diyor alttan muayene oluyor mu adetliyken yoksa bitince mi gitmeliyim şimdi mi? Özele gideceğim o yüzden tekrar tekrar git gel yapmak istemiyorum 🤔