Lolo3434 kız çocuğu çok başka Rabbim Sağlıkla kavuştursun canım 🤗🌼🌼
Ahsenduha hepimizn insalhh
Esraaelisa1 maşAllah az kalmış nasipse 🤗
Ahsenduha aynen canım 🙏💕
Hadibakalim benimde yarın 37+1 çatıya bakılacak. Doktor size birşey demedi mi ?
ayazmoms41 bugun gittim 37+0 haftaya bkalim dedi
Ahsenduha ilk 32+1de giricem cuma günü
Ahsenduha benimki 31 haftayken başladı 😅
Ahsenduha bilmem 🤷🏼♀️ ben çok rahattım ama😬