Ahsenduha Defnolita inşAllah sizin için hayırlısı neyse o olur canım bebekde sende hayırla atlatında inşAllah 🤲
Defnolita Ahsenduha atlattık canım çok şükür doğum yaptım ben ☺️darısı tüm gebelerin başına riskli veya risksiz hepsi çok heyecanlı ve endişeli oluyor
Byn87 Ahsenduha ben 35te girdim ,sancim yoktu hersey normaldi , dr iki hafta sonra gel dedi, eve donduk aksaminda suyum geldi doguma aldilar 😄😄😄
Mervee88 Ahsenduha ilk olarak dün 36+2de girdim hatta ilkinde sancı çıktığı için ikinciye bağlandım tekrar ama ikinci normal çıktı😬