Esraaelisa1 doktorum çok iyi canım ilgisi falan olsun konuşma tarzı beni rahatlatması, gitmediğim zaman özlüyorum desem yeridir, devlete iki kez gittim ne bebeğimi gördüm ne bilgi alabildim ne biliyosam o sorarsam öyle yanıt alıyorum, çevremdekilerin etkisi altında çok kaldım sen risklisin gitmelisin falan böyle daha çok stres yaptı aksine bana 🤦♀️