Ozlem9292 annepanda ama canım seninki çok farklı bir durummuş onda düzelme şansı zaten olmayabilirdi ama benim durum ilaçla düZelecek belki de bilemiyoruz
annepanda Ozlem9292. Tabiki ben zaten dediggi kesin dogrudur denedim. Hatta hastanede 3 farkli doktor daha bakti. Sizin yaptığiniz dogru. Ben ikna olduğum için kabul etmistim…
actombo81 Burculicee ben 2 kere gittim. Doğumuda onunla yapmayı düşünüyorum. Bir kerede Mustafa beye gitmiştim o da iyi ama erkek olunca çekindim devam etmek istemedim.
Ozlem9292 Siz bilirsiniz tabi ama kesinlikle bir daha o doktorun yüzünü göresin yok hiçbir yakınımada önermeyeceğim
Ozlem9292 Mine8191 bugün tekrar test yaptırdım 2400den 3108 e yükseldi doktor tekrar muayene için önümüzdeki Cuma’ya randevu verdi
Yagmrzrn Miray1234 Ozlem9292 şeker yükleme testi yaptırmak zorunlu değil aslında ben çağsuda Mustafa beye gidiyorum istemediğimi söyledim o da tam test yaptı şeker yüklemesi yapmadı :)
Ozlem9292 Yagmrzrn Mustafa bey çok naif birine benziyor beni kırmamak için çok hassas davrandı ve konuştu hiç Derya gibi katı kalpli değil bence böyle doktorlar hastalarına çok iyi geliyor
Mine8191 Ozlem9292 aminnn canım amin 🤲🥰 bende Esma hanımdaydım bugğn astım var bende hava takıldı Bebek 1 hafta 10 gün geriden geliyor kilo alamıyor tansiyon yüksekliği ile gittim şuan takip altındayım haftaya Pazartesi tekrar gidicez
Ozlem9292 Miray1234 şuan aslında bilmiyorum lekelenmelerim oluyor ama ağrım yok cuma günü kontrole çağırdı doktor o zaman belli olacak Allah izin verirse
Kzbnsngl fuzulilerden bende ayse hanma gidiyorum yorumlar aylar öncesi siz dogum yaptiniz mi merek ettim nerde yaptnz gene ayse hoca dami nasildi