Derya hanıma gittiğime gideceğime inanın ki pişman oldum . 3 gündür onun yüzünden mahvolduk ailecek değerlerime bakıp 1 hafta düşmesini bekleyip düşmezse kürtaj yaparız dedi . Çağsuda Mustafa beyi öneren kişiden Allah razı olsun . Ona gittik zaten değerlerim bu sefer daha iyi artmıştı ve bir sıkıntı yok iğne ilaçla düzelteceğizİnşallah dedi içimizde Bir umut daha oluştu şükürler olsun