Edag bnde normal yapmak ıstıyorum ama korkuyorum bıde bnım adet ım bıle cok sıdsetlı geçerdi dayanamazdım kıvranırdım somdı normal doğum u nasıl yapıcam bılmıyorum canımda tatlı bıraz hareket lı bırısıde degılım yuruyus yapıyordum otuzdört haftalık olduk Ağrı larım dan dolayı bıraktım herysnım sgrıyor nasıl olacak bılmıyorun