Edag Hamileliğim boyunda koronadan dolayı hep evdeydim homeoffice olarak çalıştığım için hep hareketsizdim. Nasıl doğacak bu cocuk diye dusunur dururdum. Son 1 ayda ağrılarım olmasına rağmen hep yürüyüş yaptım. Hatta son 2 hafta yerler bile siliyordum🤣 normal doğumu çook istiyordum bir kere bile olsa o duyguyu yaşamak tecrübe edinmek hayalimdi. Hiç nasıl doğururum nasıl olur diye düşünmedim bile. Kii çook çıt kırıldım bir insanım. 38. Haftada suyum azaldıgı için birkaç gün sonra tekrar bakalım dedi doktorum. Sezeryana alabilirdi. Heyecanlanmaya basladım tüm hazırlıkları tamamladım. Ertesi gün kesin sezeryan olacagım düşüncesiyle evi silip süpürdüm ütü yaptım vs tüm hazırlıklarımı yaptım. Bir taraftan bebeğimle konusuyorum bak yarına kadar doğmazsan seseryanle alacaklar seni diye. Tabiki herşeyin hayırlısı başta sağlık. Derken o gece suyum geldi sakince hastaneye gittik. Ntsde fazlasıyla sancım gözükmesime rağmen heyecandan o sancıyı da hissetmedim tabiki. Bumuydu sancı modundaydım hep. Derken gerçek sancılarla yüzleştim. Suni sancısız 6 saat içinde mis gibi oğlumu kucagıma aldım. Tarifi olmayan bir duygu😇😇 dikişlerim oldugu için toparlanmaya calısıyorum. Alışma sürecindeyim. Sizlere tavsiyem dogumunuz yaklaştsa bool bol uyuyun. Nefes egzersizleri yapın. Sancınız başldıgında doğru nefes egzersizleri inanın çook iyi geliyor ben de inanmıyordum buna. Doktorunuzun onayıyla plates yapabilirsiniz. Herkese hayırlı doğumlar diliyorum. Doğuma gitmeden forumda yazıları okuyordum nasıl oluyor nasıl geliyor o sancı diye. Sonunda yaşandı geçti bitti çook şükür ♥️♥️♥️
Sevdiss_17 Edag masallah kuzum allah acisini gostermesin yavrunuzun 😊 birsey sorucam bu nefes egzersizleri onerdigini bi video vs varmi
gokcek07 Edag Allah bağışlasın 🙂 sağlıkla, hayırlı evlat olsun, darısı sağlıkla bizlere, 39 dayım bekliyorum bakalım, bizlere de dua et 👋
Sofya Edag merhaba bende 39 haftalık hamileyim oğlumu bekliyorum 😇 çok şükür sıkıntısız bir hamilelik geçirdim ama hala yalancı sancılar dedikleri sancılarım olmuyo yani olmadı hiç normal doğum istiyorum acaba bu kasılmaların olmaması normal mi ?
Edag Sevdiss_17 Sevdiss_17 amin teşekkür ederim. Aslında nefes egzersizi olarak bol yürüyüş yaptıgım için bunu egzersiz olarak sayıyordum. Bol bol su içmek de cok önemli. Sancı gelince bunu hafifleten tek şey burundan nefes alıp ağızdan vermek oldu
alparslaninannesiii Sevdiss_17 youtube banu çiftçi videolarına bakabilirsin ben izliyorum devamlı çok faydalı güzel videolar var 🌸
egekus MaşaAllah rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inşaAllah 🤲 bende 38+3 haftalığım cuma günü suni sancıyla başlatıcak doktorum doğumu suyum azalmış sınırda dedi hayırlısı olsun inşaAllah 😊
1yildirim egekus cuma günü benim de suni ile başlatılma durumu var. Yarın belli olacak… Ben de 38 hafta olacağım o gün. Tutar mı tutmaz mı.. kafam çok karışık
Sevdiss_17 Edag 3 yasinda kizim var 37 haftadir 3 kere tek dinlenebildim sukur hic oturmadim insallah dogumum kolay olur kizim sayesinde 😂
gokcek07 Edag aylardır özel hoca eşliğinde squat, plates, yoga herşeyi yapıyorum zaten, akşamları da sahilde kumda yürüyorum ama işte nasip 😁 hayırlısı olsun
egekus 1yildirim Rabbim yardımcımız olsun inşaAllah 🤲 sağlıcakla gelsin bebişlerimiz bende de hafif korku başladı
1yildirim egekus amin amin amin 🙏🏻 Allah yavrularımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.. Ama kafalar karışık, tedirginlik hakim 😅
Oya5620 Edag yarın 40 haftalık olcagiz ve kızımın gelmeye hala niyeti yok ara ara iki gündür kasıklarim agriyo ama bu doğum belirtisi mi değil mi bilmiyorum ilk oldugu için çok acemiyim bı an önce kucagima almak istesem de bı yandan çok korkuyorum en son geçen hafta pazartesi kontrole gittim herşey yolundaydı çok heyecanlıyım
DilaSultan bizde de durum aynı 39+5 ye halen sancı yok , suyu güzel beklemekteyiz , 41 in içinde sünni sancı vereceğiz diyor doktorumuz endişeliyim …
egekus aysegulkaya bebeğin, suyu azalmış sınırda dedi hareketleri de eskiye göre yavaşlamaya başladığı için suniyle başlatmaya karar verdi doktorum