Nuray23 Baby216 hamileyken normal b12 ilaci kullanilmiyor mu. Bana igne verdi. Eskiden de kullanmistim ayni igneden. 5 tane vuruldum haftada 1 olmak uzere. B12 tavan yapti valla 😂
DefneUraz Nuray23 Bende iğne oldum 5 tane vardı içinde dodex. Ama hala düşük artık nasıl bi yokluktaysam😄
1prensesgeliyor Nuray23 banada igne yazarim ama şu pandemi zamaninda enjeksiyon tavsiye etmiyorum evinde ilacını icmen daha iyi dedi.
Baby216 Nuray23 ilaçların gebelik kategorilerine bakılıyor. Bana nefroloji doktoru normal B12 hapı yazdı kadın doğumcu onu kullanma dedi. Bu ilaçla değiştirdi. Dodex gebelik kategorisi C en iyisini kendi doktorunuz bilir. Gebelikte B grubu ilaçları kullandırıyorlar
Nuray23 DefneUraz ayni ilac 😊 benim 108 cikmisti. En son igne bitti saglik ocagina baktirdim 1500 olmus 😲 . Bakalim cuma doktoruma gitcem ne diycek bu kadar fazla olmasina. Ona da bi laf soylerler 😂 dusuk olsa bi dert yukselse bi dert amaan😂😂😂😂
DefneUraz 1prensesgeliyor Bende msj attım bakalım önerirse aile hekimine yazdırırım hapını kontrolüme daha çok var
Nuray23 1prensesgeliyor Benim doktorumda b12 cok onemli ozellikle bebegin zeka gelisiminde dedi. Haftada 1 olmak uzere 5 tane igne vuruldum. Suan degerlerim baya yukseldi. Halsizlik filan hic bisey kalmadi cok sukur.. hic pandemiyle alakali bisey soylemedi. Her doktor farkli dusuncede… saglikla kucagimiza alalim bebeklerimizi insallah
haticegokhan4714 Benim de cok düşük çıktı bugün hamilelikten önce igne vurulmuştım biraz yükseltmişti ama bugun tahlil sonuçlarım cok düşük cıktı doktorum igne önermedi sıkıntılı olabilir dedi methylcobalamın diye bir hap verdi bakalım inşallah yararı olur
DefneUraz haticegokhan4714 Bende msj attım bakalım önerirse aile hekimine yazdırırım hapını kontrolüme daha çok var
Girlpowerbabe Tahlil sonucunuz kaç çıktı kızlar? Benim de son tahlilimde b12 düşük çıktı(150) doktorum gelince ilaç yazarız dedi
Attent Girlpowerbabe benim 145 cıktı 5 günde 1 ine oluyorum 1 buçuk ay geçiyor bidaha oluyorum bebek için çok önemli bir vitamin
Nuray23 Girlpowerbabe benim 108 cikmisti. Igne vuruldum. Tavan yapti😂 1500 olmus. Ama o sira folik asitte kullaniyodum onun icinde de b12 vardi. Bana bi hamilelik boyunca yeter heralde 😂😂😂😂 bu cuma doktoruma gidicem bakalim bu kadar yukselmesine ne diyecek😬
Attent DefneUraz b 12 eksikliği bebekte zeka geriliği yapar canım hamile kadıların buna çok dikkat etmeleri lazım ben mesela 5 günde 1 ine oluyorum 1 buçuk ay geçiyor bidaha doktorum sakin ihmal etme bebek için çok önemli bu dedi ilerdede kadında erken bunama unutkanlık başlamış hiç bir zararı olmaz bebeğe alsın b 12 viatanim almazsan bebeğe ozaman zararı var
Girlpowerbabe Attent zaten bebekler bizim depoları kullandığı icin b12lerimiz düşüyor doktora gittiğimde ilaç dedi bakalım hap mi verir iğne mi bilemiyorum😊
DefneUraz Attent ben de iğne kullandım iğnem bittiğinde 171 olmuştu b12im. Tekrar ilaç vermedi ama aile hekimim ilaç kullanman lazım dedi kafam karışt
Attent 1prensesgeliyor Vücuttan gelen sinyallerin, hangi vitamine ihtiyaç duyulduğunu söyler dudak yarikligi yara çatlaklar falan b 12 eksikliği
DefneUraz Nuray23 benimde 171 oldu kadın doğum doktorum düşük ama iğne veremem dedi aile hekimimde ilaç yazdır illaki dedi bilmiyorum ne yapıcam kafam karıştı doktoruma mesaj Attım bakalım
DefneUraz Nuray23 evet bakalım ne diyecek bende ona göre alırım ilacı inşallah bi sıkıntı olmamıştır bebişte