NeslihannK Aklıma gelmez olur mu ya, resmen travma benim için. Lavman yapılmazsa bebek mi yoksa büyük abdest mi geliyor o an anlayamayacağım için etkili ıkınamayacağımı biliyorum, o nedenle yaptırmak için elimden geleni yapıcam. Kısmet artık nasipte ne varsa o olacak.