Normal doğumda doğumdan önce bütün hamilelere lavman yapılıyor mu? Yapılıyorsa da ne zaman yapılıyor? Örneğin yatış yapıldı, lavman yapıldı ama doğum 10 saat sonra oldu. Tekrar mı yapıyorlar aradan uzun zaman geçince? Ya da açıklık fazlalaşınca mı yapılıyor. Bilenler aydınlatabilir mi acaba?