Kuzey61 Ay80 11+1 haftaya Perşembe randevum.Bakalım bir sonraki randevuda kız mı geliyor dedi (ilki erkek olduğu için)bende merak ediyorum acaba görebilecek mi doktorum
150_gelartik WmonallissA su an 13+4 uz ben de öğrenemedim soylemediler.cumartesi gidecem ve özellikle sorucam 😁 bulantılar azalsa da tam geçmedi siz de var mi bulantı
Dilaraa06 koala06 çok sevindim benim de aynı 11+4 pazartesi randevum var insaalah bende öğrenirim çok merak ediyorum 🥰
Gigy Sağlıklı olsun da ,biz de 11+2 yiz her hafta gidiyorum hem kayıplarımdan hem de rahim yapım farklı ,önceliğim ikimizin de sağlığı cinsiyeti düşünemedim bile 😊
Aysen-25 Bende tam olarak bilmiyorum ama 10+2 yiz galiba ilk hamileliğim çook merak ediyoruz acaba kız mı erkek mi die😊
NilGrl Bende 13+2 yim bugün bebeğim takla attı sürekli hareket etti tam anlayamadım ama erkek gibi gördüm dedi doktorumuz 😊 bakalım. Bu arada bebek için 86 gram dedi genel olarak çok iyi görünüyor hamilelik dedi. Ben internetten baktım. Şu haftalarda bebekler 20-30 gram arasında oluyormuş bu kadar bariz fark olabilir mi? Doktorum söylemez miydi. Pimpirikli olmak istemiyorum ama o doktor hakkında biraz rahat diyorlar. Başka randevu bulamadım için gitmiştim. Sizin gramlar nasıl?
Kbrayslli NilGrl bende 13 haftalık hamileyim canım benimki de çok hareket etti sonra arkasını döndü 😂 ama erkeğe benziyor dedi kilosunu hiç soylemedi
KutsalAnnelik Ay80 11+3 olduk bir aydır hiç gitmedim doktora bu hafta sonu gideceğim cinsiyet hakkında birşey öğrenir miyim bilemiyorum