Bgs Tugce16_ valla benim doktorum mükemmel her soruma sabırla cevap veriyor. Hamile psikolojisinden çok iyi anlıyor. Benden daha pimpirikli 🤣 mesaj attığımda hemen dönüş yapıyor beni inanılmaz rahatlatıyor.
Askyavrularm Tugce16_ ben devlette takip oldum doktoruma numarasından ulaşamıyorum ama muayenede istedim soruyu soruyodum ve açıklayıcı şekilde cevabını veriyordu güler yüzle hemnpara verip hemde tribinimi çekiceksin değiş bence canım
Derino Tugce16_ haftanız çok yakın değilse bence hemen değiştirin özel de olması da ilginç devletten mi gelmiş oraya .devlete gitmememizin nedeni zaten büyük ölçüde soru soramıyoruz ve tersler diye .
Fndkkrdu ZehraMelek Ben Liv hospitale gidiyorum biraz fazla pahalı ama doktorum işinin ehli benimde sıkıntılarım olduğu için gidiyorum mecburen Faik Tamer Sönmez doktorum muayenesi 540 TL
blueberyy00 koala06 verse kartını uzatirdi zaten direk aynen vermiyor olabilir kimisi prensip olarak vermiyor
koala06 blueberyy00 Aynen bazı doktorların iş yeri için ayrı telefon whatsapları oluyor olanlar veriyor
Albiina05 Tugce16_ ben devlet hastanesine gidiyorum hiç öyle bir muamele görmedim. Öyle bir şey yaşasam muhtemelen tartışırım zaten doktorla. Kimse kimseye bu şekilde davranamaz. Hatta doktorum çok iyi Allah’a şükür. Bence doktorunu değiştirmelisin.
Tugce16_ Öyle yapicam zaten bende saolun kızlar demekki soru soran bi ben degilm , üslup doktordan doktora değişiyor demekki 👏👍
Dilaraa06 Tugce16_ değiştir doktorunu o kadar para vereceksin bide azar mı dinliycen terbiyesize bak 😡