ben de ilk hamileliğimde saçma olmasa da doktorumun bıktığı bazı soruları sormuştum ama kadının üslubu o kadar dengeliydi ki üzerek veya kasmamı sağlayarak değil düşünmemi sağlayarak cevaplamıştı :) üslup çok önemli. mecbur değilseniz derhal değiştirin. ayrıca mümkünse whatsapptan da belirtin “üslubunuzu hiç beğenmedim, başka bir doktora gidicem” diye. suçunu bilsin :)