MehZey HilalG gerçekten mi 🥴 korkutma beni kız valla bu 3. Trimester etti bana edeceğini fazla fazla uykum geliyor bende kendimle inatlaşıp uyumuyorum uyuyayım mı dersin 😬
Mihre MehZey Casual🤙🏻 Yenidoğan şeklinede uyumlu,puseti var. Bastona geçmek istediğinizde ona göre ayarlıyorsunuz,tam yatıyor. Çok çok memnumum,ayrı ayrı hem travel hem baston almamış olduk.
MehZey HilalG valla ne yapalım yaptık çekicez 😀 29+1 olduk bugün Aralık sonu Ocak başı bekliyoruz oğlan diye geç gelir belki senin bıcır toparlanır o vakte kadar 😊
MehZey Lsn_mda evet güzelmiş bizde Cybex mios baktık onu da beğendik ama fiyat yüksek biraz karar veremedik daha
E-O Lsn_mda bunlarda önünde koruma var mı acaba ? Önü açık sanki ilerde cocuk için rahat değilmiş gibi
HilalG MehZey Daha varmış 🤭 Bol bol dinlen bu günlere hazırlık yap🤯😅 İnşallah ya şöyle ele avuca gelsin yavrum 🤗
MehZey HilalG bizde niye doğmuyor diye kafa ütülüyoruz eşimle demek içimde kalması bizim için daha hayırlı 😀
HilalG MehZey Olan annelere oluyor 😅 Annemle şimdi başka oda da kalıyoruz bi kaç hafta sonra babasının başına geçicez yok öyle mışıl mışıl uyumak😂
MehZey HilalG aynen öyle olan anneye oluyor eşime diyorum ağlasa ben kalkmam sen bakicaksin diyor bakarım oğluma bide bebek aglamasindan nefret eden adam şimdi bı artist takılıyor doğunca görcem onu 🤦🏻♀️
HilalG MehZey Son günlerini yaşıyosun😅 Uyku sorununu aşsam her şey güzel aslında inan ayak da bile uyur oldum🙄
Minikbiranneee MehZey pierre cardin yeni modeli yenidoğan için çok uygun kabin modeli harika kesnlikle onu tavsiye ederm 1200 gibi bi fiyatı var ama hem hafif hem kolay hemde baya kullanışlı