MehZey Bildiğiniz tam yatar baston Bebek Arabası var mı varsa markasını yazar mısınız bitane bulduk trendyolda Baby hope markalı 15 derece yattığı söylendi bahsi geçen 15 derece nasıl oluyor tam yatmıyor gibi geldi bana
Meriwa MehZey chicco ohlala 2 bu ürünü kullanıyorum baston olarak da geçiyor tam yatıyor 2 aylık bebeğim kullanıyorum minder gibi bişey aldım oda kemeri rahatsız etmesin diye cnm cok da hafif 3.8 kg
Mihre MehZey Casual🤙🏻 Yenidoğan şeklinede uyumlu,puseti var. Bastona geçmek istediğinizde ona göre ayarlıyorsunuz,tam yatıyor. Çok çok memnumum,ayrı ayrı hem travel hem baston almamış olduk.
MehZey Tugce1803 yeni doğan için kullanılmıycak ama uzun yol için yatar pozisyonu alan bı baston arıyoruz
Bsraydin MehZey ben de joie nin tam yatar bastonu var.. Gayet kullanisli ve hafif . Tavsiye ederim…e bebekten almistim bi sikinti yasamadim yıllardır. 15 derece yatar da yatar sayılır zannımca cok az derece kalkik reflu yatagindan hallice belki daha azdir
Tugce1803 MehZey ben kraft cockpit aldım çok hafif ve tam yatıyor. Ayrıca uçakta yanınıza alabiliyosunuz. Tek elle kapatıp çekçekle sürükleyebiliyosunuz
MehZey HilalG gerçekten mi 🥴 korkutma beni kız valla bu 3. Trimester etti bana edeceğini fazla fazla uykum geliyor bende kendimle inatlaşıp uyumuyorum uyuyayım mı dersin 😬