Tezcansadulla bende de var canım ben de progestan kullanıyorum adet olduktan sonra sayıyorum ve 15. Gün ilaç başlıyorum 10 gün içiyorum bırakıyorum
ilaç kullanırken 8. Gün lekelenme oluyor sonra adet oluyorum bu ay ilaç kullandım 8. Gün geçtı keke yok beklenen adet yok normalde her ay kullanmamda adet olurdum bu ay olmadı inşallah hamileyim🙏