gkcy Benbenim var gibi ya sanki hayalet çizgi gördüm bende de öyle olmuştu ertesi gün kan vermeye gittim 🤲 isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin Allah ☺️
ecemmp- Benbenim yaa sanki var gibi gördüm bende inşallah vardır benim de bugün regli günüm bende daha olmadım inşallah olmam yarın test yapicam 🤲🤲🤲
Benbenim Kızlar dün adet günümdü ya gece yatarken lavobaya girdim kan geldi acaba adet mi oldum Yoksa başka birşey mi
198697 Benbenim https://imgyukle.com/i/IiooXM Bak canım benim ki de böyleydi şu an 10+3 hamileyim. İnşallah vardır canım.