Nihall23 benim ilk hamileliğimde çatı muayenesinden sonraki gün suyum geldi ve birkaç saat sonra doğurmuştum. tabi her hamilelik başka. benim deneyimim bu şekildeydi 👍🏼 muayeneyi yaparken doktorun baya kurcaladığını hissettim ama :) yani artık zamanı geldi, doğ be kızım gibisinden.. baktı ben pek tepki göstermiyorum “ sen rahat doğurursun” demişti. çünkü muayenede onu tekmeleyenler, kolunu ısıranlar dahi olmuşmuş.. neyseki 40+6 da suni sancı ile ve normal doğumla gelmişti kızım. hayırlı doğumlar diliyorum