Bige ata sağlık Kemal uğurbil. Aşırı iyi,ilgili,Güler yüzlü ve aşırı esprili biri. İlk doktorum çok gamsız ve ilgisiz biriydi. Kemal beyi araştırıp gittim ve keşke başından beri o çıksaydı karşıma. Panik atağım var diye ekstradan içim rahat etsin diye her gittiğim de inciğine cinciğine kadar 20 dk boyunca ayrı ilgileniyor 🐣