mercan-bebek Cemremmm ata saglik hastanesinin otoparki yeterli mi acaba? onunden gectigimizde bir kac araclik bir otopark var gibi gordum
Elifbc mercan-bebek aslında otoparka girmenize gerek yok otoparkın arkasındaki sokakta yer oluyor biz oray bırakıyorduk hastaneye bi kaç dk yürüme mesafesinde bulursunuz. Otoparkta yarım saat bile dursanız tam tarife alıyorlar.
Palyos Elifbc işime yaramaz mı, halden anlayanları gördükçe tüm yorumlar ilaç gibi geldi🙏 Detaylı olarak araştırıp değerlendireceğim😊
Canankryl Bige ben Karataş hastanesinde arzu hanıma gidiyorum çok ilgili herşeyi en ince ayrıntısına kadar araştırır Tavsiye ederim ☺️
Kbr12 Palyos gitmeni tavsiye ederim benimde ilk gebeliğim hamile kalmadan önce devlet hastanesine gittim senin kistin var çocuğun olmaz dedi sonra Pınar hanıma denk geldim ve sayesinde hamile kaldım hem psikolojik yönünden rahatlatıyor hemde tedavi süreci çok iyi atlattım
Kbr12 Palyos ayrıyetten bişey olduğu zaman İnstagram hesabından iletişime geciyorum cevaplıyor bunu başka doktorlar yapmıyor diye biliyorum
mmavi Medical park oldugunuz yere uzak tabi araciniz varsa olabilir, karatas hastanesi aysel ve arzu hanimin yorumlari cok iyi. 👍🏼
Palyos mmavi Karataş Hastanesi bana en yakın olan yer şuan öğrendiğim kadarıyla. Yorumlara çok dikkat ediyorum ama Aysel ya da Arzu hanımlardan biriyle de olsa birebir görüşmüşlüğünüz var mı ?
Cansu_79 pptya01 alalah ben hep genelde ögleden sonra gidiyorum yogun oldugu için en az yarım saat bekliyorum ilgisinden memnun kaldıgım için beklemeyi çok sorun etmiyorum
pptya01 Cansu_79 acil işi olsa beklerdim ama iki kere gittim evden geç kaldı. Şimdi aygün hanıma gideceğim hastane güzel duruyo
O-Sevim pptya01 6+5 haftaligim henüz erken diye konusmadim 🙂 ama aygün hanimin ilgisi hosuma gitti su anlik memnunum 🙂
ZehrasMom Palyos bende fahrettin altay meydanda oturuyorum konakta hayat hastanesi var oraya gidiyorum doktorum fatih tuncel biraz izbe bi hastane gibi görünsede doktorumdan çok memnunum çok ilgili doğum yapanların ve gidenlerin çoğu da memnun zaten öneririm ♥️
mmavi Palyos evet var aysel hanimla, gayet iyi ve detayci her ayrintiya dikkat ediyor sadece cok yogunlar
Mavi4 busbus35 busbus35 bende doğumu orda yapıcam ama doktorum dışarıdan gelecek hastaneye hiç gitmedim siz memnun musunuz hastaneden
busbus35 Mavi4 hastane komple yeniden yapıldı herşeyi çok güzel cnm ama ben sadece kontrol e gittim çok memnun kaldım 🙏