Çok heyecanlıyım, son 16 günümüz kaldı 🙈 Bugün sezaryen için gün verdi doktorumuz. En başından beri bugün gelecek mi diye çok bekledim. Sağlıkla bebeğimi büyütebilecek miyim? Sağlıkla ona kavuşabilecek miyim? Zorunlu sezaryen olacağız, o güne kadar ya gelirse 😅 diye diye bu zamanlara geldik.
Tek isteğim sağlıkla bebeğimize kavuşmak, kavuşmanız 🌸
Çok heyecanlıyım, çoookk 🌼🌼🌼