Merhaba kızlar nazar dün ilk doz ciğer açıcı igne oldum bu günde inşAllah 2 ci doz olucam merak ediyorum ciğer açıcı iğneden kaç hafta sonra dogum yaptınız ve kanamalardan dolayi karnim çok düştü doktor baktı açılma yok dedi ama bnm huyumu biliyor beni rahatlatmak için açılma olsa bilr sölemez 3 hamileliğim ama ilk kez ciğer açıcı igne oldum bilgisi olanlar yazarmi lutfen