Nasippp canım kasık ağrım olmadı ama sertleşme bende de çok fazla oldu ve halen devam etmekte sertleşme, bebekler bir tarafa toparlanıyor yada arada dönüyor ayrıyetten onunda sertleşmesi oluyor ama zaman ilerleyince ikisi arasındaki fark daha netleşiyor, karnımda kasılma oldugu zaman her yeri eşit kasılıyor benim ve doktor günde 10-15’e kadar normal dedi say dedi ama bu rakamları geçerse beni arayıp söyle dedi şuanlık geçmedi rakamları ama endişeniz yoğun ise sizde sayın ve sonucunda doktorunuzla görüşün, birde bol bol yatın wc dışında kalkmayın, ben vakit geçmeyecek bebeklerim küçük doğacak diye çok korkuyordum ama sabredince ve zorda olsa yatıp birşey yapmayınca bak 31. Haftaya geldik, doktorum hastaneye gittiğimde bile yürütmüyor beni kan vs tahlil isterse hemen tekerlekli sandalyeye oturtup o şekilde yolluyor işlemlere, benden önce başkası varsa sırada erken doğum riskli gebem var onu burada bekletmek istemiyorum önce onu alıp evine yollayacagım diyor, yani yattıgın sürece çok hareketli olmadıgın sürece içini ferah tut aklına kötü şeyleri getirme, ben hep pozitif olmaya çalıştım, bebeklerimle hep pozitif konuşmaya çalıştım, en ıfak birşeyi dert edinme bebegine güven o seni yanıltmayacak bence annesi zamanını bekler 🥰🥰