Bende 19. Haftamda acil serklaj oldum, şuan 31. Haftamdayım, doktorda erken doğum için çok korktu hep ama şükür ki bu kadar hafta bekledik halen bekliyoruz, wc dışında kalkmadım diyebilirim, normal oturmadım hep uzandım, sizde mümkünse hep uzanın iş, yemek birşey yapmayın, benimde rahmim kısaydı ve tamamen açıldı sadece ikizlerimi dikişler tutuyor, şuan ki hissime göre daha 6 haftadaha dururlar, yatmanın faydası çok bu anlamda, açtığınız posta tam uygun yanıt değil ama yeni olduysanız serklaj ı bu anlamda uyarmak istediğim tecrübelerimi paylaşmak istedim yalnızca 🤓🤓